ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ σε όλη την Ελλάδα για παραγγελίες άνω των 49.90 €

Προφίλ Αρχική Επικοινωνία

Πατήστε εδώ για να γραφτείτε στο newsletter μας και κερδίστε επιπλέον έκπτωση 10% στην επόμενη αγορά σας!

ΑρχικήΠαραγγελίες & Επιστροφές Τρόποι Αποστολής

Τρόποι Αποστολής

Τα προϊόντα μας ταξιδεύουν με ασφάλεια : 

  • Για αγορές άνω των 49,90 Ευρώ (με οποιοδήποτε τρόπο πληρωμής), δωρεάν αποστολή παραγγελίας σε όλη την Ελλάδα.
  • Για αγορές κάτω των 49,90 Ευρώ, χρέωση 2 Ευρώ για απλή αποστολή και εξόφληση με πιστωτική/χρεωστική κάρτα, κατάθεση ή PayPal (+ 1,99€).
  • Για αγορές κάτω των 49,90 Ευρώ, χρέωση 4.99 Ευρώ για εξόφληση με αντικαταβολή.
  • Για αποστολές στην Κύπρο, χρέωση 10 Ευρώ (δεν διατίθεται δυνατότητα αντικαταβολής).
  • Εφόσον ελεγχθεί η διαθεσιμότητα των προϊόντων που επιλέξατε, οι αποστολές εκτελούνται εντός 24 ωρών από την ημέρα της παραγγελίας σας, και αποστέλλονται με Γενική Ταχυδρομική, εταιρεία (courier), για την πιο γρήγορη παράδοση στον χώρο σας (σε 1 με 2 μέρες αντίστοιχα με την περιοχή που βρίσκεστε & σε όλες τις απομακρυσμένες περιοχές έως 5 ημέρες).
  • Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου εκτελούνται την Δευτέρα. Θα ενημερώνεστε με e-mail για την πρόοδο της παραγγελίας σας.

 

Επιστροφή /Αλλαγή /Αντικατάσταση 

  Όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από την ιστοσελίδα love4shoes.gr μπορούν να επιστραφούν για αντικατάσταση/αλλαγή με μεγαλύτερο ή μικρότερο νούμερο ή αλλαγή/αντικατάσταση στην επιλογή του προϊόντος, εφόσον υπάρχουν διαθέσιμα αποθέματα. Το κατάστημα επίσης επιφυλάσσεται να ακολουθήσει πολιτική επιστροφής χρημάτων.  

Δεν θα επιβαρυνθείτε με έξοδα επιστροφής για την Πρώτη αλλαγή.  Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση ο πελάτης θα επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής και αποστολής ( τα οποία ανέρχονται στο ποσό των 7 ευρώ). Σε κάθε περίπτωση ο πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει με το love4shoes.gr  τηλεφωνικά ή μέσω e-mail  για ρύθμιση της διαδικασίας αποστολής, έχοντας το δικαίωμα να επιλέξει  κάποιο διαφορετικό προϊόν ίσης η μεγαλύτερης αξίας και αποκλειστικά είδος της ίδιας σεζόν. Στην περίπτωση που ο πελάτης θελήσει να κάνει αλλαγή για δεύτερη συνεχή φορά στο ίδιο προϊόν, θα επιβαρυνθεί με τα έξοδα επιστροφής κ αποστολής, τα οποία συνολικά θα ανέρχονται στα 7 ευρώ, και θα εκτελείτε πάντα με τον φορέα που συνεργαζόμαστε την Γενική Ταχυδρομική ή ΕΛΤΑ Courier.

 Τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να βρίσκονται μέσα στην αρχική τους συσκευασία. Αν για οποιοδήποτε λόγο η εξωτερική σακούλα συσκευασίας έχει χαθεί, θα πρέπει υποχρεωτικά να χρησιμοποιήσετε κάποια άλλη σακούλα της επιλογής σας, έτσι ώστε να προστατεύεται επαρκώς η εσωτερική συσκευασία.

 Όλα τα υποδήματα πρέπει να δοκιμάζονται σε τάπητα για την αποφυγή φθορών. Επίσης, το προϊόν που επιστρέφεται θα πρέπει να συνοδεύεται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά που έλαβε ο πελάτης με την παραλαβή του.  

Το νέο προϊόν που ο πελάτης επέλεξε για την αλλαγή θα αποστέλλεται αφού παραληφθεί το αρχικό και εφόσον το κατάστημα  ελέγξει ότι πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις. Υπενθυμίζεται ότι το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση (να μην έχει γίνει χρήση του ή να έχει υποστεί φθορές).

 

Οι αλλαγές θα γίνονται δεκτές με την προϋπόθεση ότι ο πελάτης θα ενημερώσει το κατάστημα εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.

 

 Επιστροφή χρημάτων  

 Η πολιτική επιστροφής χρημάτων ακολουθείται στις παρακάτω περιπτώσεις :

- Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία που είχε κατά την παραλαβή από τον πελάτη.

- Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση (όπως είχε κατά το χρόνο της παράδοσης στο πελάτη) και να μην έχει υποστεί φθορές ή άλλα ελαττώματα.

- Ο πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με το κατάστημα ή μέσω e-mail με την ιστοσελίδα love4shoes.gr  (στοιχεία που αναγράφονται στο τομέα «Επικοινωνία»») εντός 3 ημερών από τη παραλαβή.

- Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από τα αντίστοιχα παραστατικά που ο πελάτης έλαβε κατά τη παραλαβή του (απόδειξη, τιμολόγιο).

Η επιστροφή θα πραγματοποιείται εντός 3 εργάσιμων ημερών με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδεικνύει ο πελάτης . Ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος.

 

Λανθασμένη αποστολή  

Αν τυχόν ο πελάτης παρέλαβε προϊόν διαφορετικό από εκείνο της επιλογής του, θα πρέπει να  ενημερώσει τηλεφωνικά ή με e-mail, το love4shoes.gr , βάσει των στοιχείων που αναγράφονται στο τομέα «Επικοινωνία» στην ιστοσελίδα μας, εντός 3 ημερών από την παραλαβή. Θα σας δοθούν οδηγίες για την επιστροφή και την αντικατάστασή του, στην οποία δεν θα έχει καμία επιβάρυνση ο πελάτης.

 

Top